Sigara ve Sonrası

Ankara’nın Dikmen’inde oturuyoruz (: Bilen bilir yokuşlarıyla ünlüdür. Her neyse bundan yaklaşık 11 sene evvel Dikmen’in ünlü yokuşlarından birini çıkarken babam, paketini her zaman taşıdığı gömlek cebinden sigarasını çıkardı ve attı. O gün bugündür sigarayı eline almamıştır. Ailede yumurta popoya dayamadan hareket edememe hastalığı var herhalde. Geçen hafta pazar günü gece uyuyamadım. Öksürmekten boğazlarım acıyor, göğsüm ağrıyordu. Nefes bile alamıyordum. Bir anda kalktım ve masamın üzerindeki paketi alıp çöpe şutladım. Bir haftadır sigara içmiyorum. Gün içerisinde zorlandığım tek bölüm var. O da kahvaltı sonraları (: Daha önce sigaraya yeni başladıktan 1 ay sonra bırakmıştım ama daha kendimi yıpratmadığımdan sigaralı ve sigarasız hayatın farklılıklarını anlayamamıştım. Artık çok daha iyiyim. Bir haftalık süreç bile bunu fark etmemi sağladı.
Bookmark and Share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder