Muayene Olmak ya da Olmamak / Bir e-devlet hikayesi

Sigarayı bıraktık madem geri başlamamak için ne gibi önlemler almak lazım öğrenmek için hastaneye gittim. Üniversiteden dolayı babamın sigortasını kullanabiliyorum ancak hastaneye gittiğimde bir gerçekte karşılaştım. Her üç ay da bir yenilenmesi gerekiyormuş! Gidip ellerimle belge göstermem lazım anlayacağınız. Kısacası, yemişim e-devleti kimi kandırıyorsunuz?

Her neyse hastanedeki görevli öğrenci kimliğiyle hallolacağını söyleyince SGK’ nın merkezine gittim. Tahmin edilebileceği gibi öğrenci kimliğiyle olmuyordu. Kampüsün yolları gözükmüştü. Öğrenci işlerinden “öğrenci olduğuma dair belge”yi ve SGK onayını aldıktan sonra sonunda muayene olabildim. Zaten kuru öksürük tutmuştu onun içinde hekim sağ olsun ilaç yazdı ( Kuru öksürük ne kötü bir şeymiş ) . Sabah 8′de evden çıktığında kendini gayet iyi hisseden ben oldukça yorgun hissediyordum. Dolmuşa atlayıp Meydan’a ( Trabzon-Merkez) geldim. Eczaneye girdiğimde şansız gün devam diyordu. Evet, reçetede kaşe yoktu! 9 vasıta değiştirmiştim, 2 tanesini daha göze almayıp eve geçtim. Geçtim ama süpriz mi dersiniz kötü talih mi dersiniz her ne zıkkımsa yakamı bırakmamıştı. Anahtarımı unutmuştum! Hayır, hayır bu olmamalıydı (: Yan komşum sürekli anahtarını unuttuğundan kartla kapıyı açmada uzmanlaşmıştı. İzleye izleye öğrenmişim herhalde 15 dakikalık uğraştan sonra eski tip tahta kapıyı açtım (:

Sonuç: Yatak-yorgan yatıyorum. Grip olmuşum. Bir daha hastane mi? Allah korusun.
Bookmark and Share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder